• bg

Paragone di vantaghji è disvantages di parechji metudi maiò di trasfurmazioni di materie prime plastiche

Molding à iniezione
U principiu di l'injection molding hè di aghjunghje materiale granulare o pulverulatu in a tramoggia di a macchina di iniezione.U materiale hè riscaldatu è funnutu è diventa attivu.Sutta l'avanzamentu di a vite o pistone di a macchina d'iniezione, entra in a cavità di u moldu attraversu a bocca è u sistema di casting di u moldu., Hè induritu è ​​furmatu in a cavità di u moldu.Fattori chì affettanu a qualità di l'injezione: pressione di iniezione, tempu d'iniezione, temperatura di iniezione.

Forze
1. Cortu ciculu di mudificazione, alta efficienza di produzzione, è automatizazione faciule.
2. I pezzi di plastica cù forme messy, dimensioni precise, è inserti di metallu o micca metallicu ponu esse furmatu.
3. A qualità di u produttu hè stabile.
4. Una larga gamma di abitudini.

Disvantages
1. U prezzu di l'equipaggiu di injezione hè più altu.
2. A struttura di u moldu di iniezione hè messy.
3. Altu costu di pruduzzione, ciculu di pruduzzione longu, micca adattatu per a produzzione unicu è chjuca di pezzi di plastica.

Aduprà
Trà i prudutti industriali, i prudutti stampati à iniezione includenu: forniture di cucina (pazza, ciotole, secchi, vasi, vasellame, è diversi cuntenituri), cunchiglia di l'equipaggiu elettricu (asciugacapelli, aspiratori, miscelatori alimentari, etc.), ghjoculi è ghjoculi, automobili Diversi prudutti industriali, parti di parechji altri prudutti, etc.
Molding per estrusione
Estrusione di estrusione: cunnisciuta ancu com'è estrusione di estrusione, hè principarmenti adattata per a furmazione di termoplastiche, ma ancu adatta per a forma di certi plastichi termoindurenti è rinfurzati cù una mobilità megliu.U prucessu di mudificazione hè di utilizà una viti rotanti per estrusione di u materiale termoplasticu riscaldatu è fusu da a fustella cù a forma di sezione trasversale necessaria, è dopu hè furmatu da u dispusitivu di dimensionamentu, è dopu passatu per u cooler per rende dura è solidificà. per diventà a forma transversale necessaria.pruduttu.

Caratteristiche di u prucessu
1. Bassu costu di l'equipaggiu;
2. u funziunamentu hè sèmplice, u prucessu hè sèmplice à cuntrullà, è hè facile à compie successive pruduzzione autumàticu;
3. Alta efficienza di pruduzzione;qualità uniformi è fine di u produttu;
4. Dopu avè cambiatu u die di u capu di a macchina, ponu esse furmati prudutti o prudutti semifiniti cù diverse forme di seccione.

Aduprà
In l'area di a pianificazione di u produttu, l'estrusione di estrusione hà una forte applicabilità.I prudutti estrusi includenu tubi, filmi, verghe, monofilamenti, cinture piatte, reti, contenitori cavi, finestre, cornici di porte, piastre, rivestimenti di cavi, monofilamenti è altri materiali profilati.

Soffiatura
U materiale termoplasticu fusu estruitu da l'extruder hè chjapputu in u moldu, è poi l'aria hè soffiata in u materiale.U materiale fusu si espande sottu à l'effettu di a pressione di l'aria è aderisce à u muru di a cavità di u moldu.U rinfrescante è a solidificazione diventanu u metudu di a forma di u produttu desideratu.U soffiu di soffiu hè divisu in dui tipi: soffiu di film è soffiu cavu.

Film chì soffia
U soffiu di film hè u prucessu di estrusione di plastica fusa in un tubu sottile cilindrico da u gap circular di a fustella di l'estrusore, è soffia l'aria compressa in a cavità interna di u tubu sottile da u burato di u centru di a fustella per gonfià u tubu sottile. un diametru.A film tubulare più grande (cunnisciuta cum'è tubu di bolle) hè arrotolata dopu à rinfriscà.

Stampaggio per soffiaggio cavi:
U muffa di colpu cava hè una tecnica di muffa secondaria chì usa a pressione di gas per inflate a parigina di gomma chjusa in a cavità di u muffa in un pruduttu cavu.Hè una manera di pruduce prudutti di plastica cavu.Sicondu i metudi di fabricazione differente di parisons, muffa di colpu cava include estrusioni colpu muffa, iniezione colpu muffa, è stira soffiatu.
(1) Estrusione soffiu: Estrusione soffiu hè di utilizà un extruder per estrusione una parison tubular, clamp it in a cavità di u moldu è sigilla u fondu mentre hè calda, è poi soffia l'aria compressa in a cavità interna di u tubu in biancu per stampa di inflazione.
(2) Injection blow molding: U parison usatu hè furmatu da injection molding.U pariginu hè lasciatu nantu à u moldu core di u moldu.Dopu à chjusu u moldu cù un muffa di colpu, aria compressa hè introduttu da u muffa core à inflate u parison, cool, è demold u pruduttu pè ottene u pruduttu.
(3) Stretch blow molding: Place u parison chì hè statu riscaldatu à a temperatura di stretching in un muffa di colpu, stende longitudinally cù un bastone stretch, è stende è inflate cù aria compressa in a direzzione trasversale à ottene avvicinamentu Product.

Forze
U pruduttu hà u gruixu di u muru uniforme, u pesu pocu, menu post-processing, è i picculi cantoni di scarti;hè adattatu per a produzzione di prudutti di precisione à grande scala.
usu:
U filmu di colpu di film hè principalmente utilizatu per fabricà stampi di plastica sottili;U modellu di colpu cavu hè principalmente utilizatu per a fabricazione di prudutti di plastica cavu (buttiglie, barili di imballaggio, lattine spray, tanki di carburante, lattine, ghjoculi, etc.).À

L'articulu hè ripruduciutu da Lailiqi Plastic Industry.L'URL di questu articulu: http://www.lailiqi.net/chuisuzixun/548.html


Tempu di post: 15-aug-2021