• bg

Da un puntu di vista tecnicu, a selezzione di u situ hè assai impurtante per l'investimentu è u sviluppu di u prugettu.In termini simplici, u più chjucu a tempesta, u più chjucu u risicu è u più brevi u periodu di ricuperazione di l'investimentu.

Attualmente, a tecnulugia di fotovoltaica marina hè sempre in a so infanzia.Cumu cuntrullà i risichi è ottimisà l'investimentu da u livellu tecnicu hà sempre bisognu di più ricerca basica è esplorazione.

A tecnulugia fotovoltaica di a superficia di l'acqua interna in casa è in l'esteru hè relativamente maturu, è parechji investituri sò ansiosi di "andà à u mare", sperendu à applicà a suluzione tecnica di a superficia fotovoltaica di l'acqua interna, ma in fattu hè quasi impussibile.

In u seguimentu, hè necessariu di rinfurzà l'integrazione di parechje campi, in particulare per rinfurzà a cuuperazione trà l'imprese è l'università pertinenti è l'istituti di ricerca, per fà a "torta" di fotovoltaica offshore più grande è più forte, è per prumove u sviluppu sanu. di l'industria fotovoltaica offshore.阳光浮体logo1


Tempu di Postu: Apr-25-2022